6 شرکت سخت افزاری مجوز خدمات پس از فروش سازمان پشتیبان را دریافت کردند

6 شرکت سخت افزاری مجوز خدمات پس از فروش سازمان پشتیبان را دریافت کردند

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

به گفته دبیر سازمان نصر تهران، 6 شرکت سخت افزاری موفق به اخذ مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شدند.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اعلام کرد: از میان 31 شرکت متقاضی خدمات بازرگانی پس از تکمیل در حوزه فناوری اطلاعات، تاکنون 6 شرکت از اخذ این مجوز منصرف شده اند.

اصغر رضانژاد دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران درباره دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات گفت: بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران درخواست 31 شرکت متقاضی را دریافت کردند. برای دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات از سال مورد بررسی دیگر، و از این میان 6 شرکت فعال در زمینه تجهیزات سخت افزار موفق به دریافت تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش خود از سازمان پشتیبانی مشتریان و تولیدکنندگان پس از تایید قبلی سازمان و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک.

رزانژاد در خصوص نام شرکت اعلام کرد: در حال حاضر شرکت های گستر انفورماتیک، پویا خارجی، آداک فناوری مانیا، ایمان تک، ایزی کامپیوتر و تحلیلگران اطلاعات نگارا خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان تاییدیه راه اندازی کرده اند. مجوز گرفت. برای ارائه از. شبکه خدمات پس از فروش.» » پشتیبانی کاربران و تولیدکنندگان را از دفتر نظارت بر خدمات سازمان به درجات مختلف دریافت کنید. این مجوزها در حالی صادر شد که شرکت شب نیز مجوز معتبر خدمات پس از فروش خود را به سازمان نظام صنفی رایانه ای در تهران ارائه کرد.

دبیر اتحادیه صنف رایانه استان تهران از 26 درخواست دیگر مجوز گاز از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد: از درخواست های ارسالی به این سازمان از سال گذشته تاکنون 13 شرکت از صدور مجوز رد شده اند. . فارس کروش (سیتکو)، آریانا پراس رجمان و فناوری کامپیوتر زیگرات شرکت های مخابراتی فارس 3 توسط مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات تکمیل شده و منتظر تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند. 2 ممیزی شرکت نرم افزار نقش و سیما، آریا سیستم، تکمیل درخواست مجوز جدید خدمات مشتری و مرکز تحقیقات اطلاعات تکمیل فرآیند حسابرسی و تهیه و ارسال گزارش به سازمان پشتیبانی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان.

به گفته رضانزاد، در بین درخواست های ارائه شده به این نمایندگی، 2 شرکت متقاضی مجوز خدمات پس از فروش، شبکه سرمایه گستران و ارتباط مستعار هنوز مدارکی برای امضای قرارداد با مرکز تحقیقات صنعت فناوری اطلاعات ارسال نکرده اند. ۲ شرکت فوران تیما و توسعه ریز رایانه ایران توسط بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران پیش حسابرسی شدند. از سوی دیگر نگین پویش همچنان در انتظار زمان بندی آزمون های مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک است.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران گفت: فهرست نهایی متقاضیان مجوز خدمات پس از فروش پس از تایید شرکت بازرسی به اداره بازرسی خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده اعلام می شود.


بازدید : 709
دو شنبه 24 مرداد 1401 - 19:49
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: